دکتر سعید سپهری

معرفی کتاب استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ ترجمه دکتر سعید سپهری

جناب آقای دکتر سعید سپهری ، از اساتید شناخته شده حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی کشور، اخیرا نسبت به انتشار کتاب استاندارد بین المللی ISO 10015:2019 به عنوان مترجم اقدام نموده اند که قصد داریم در این مطلب به معرفی این اثر بپردازیم.

نام دکتر سعید سپهری برای افرادی که به هر نحوی در امور آموزش سازمانی و بهسازی نیروی انسانی سر و کار دارند، کاملا آشناست. سالها تحصیل، تحقیق و تالیف در زمینه مدیریت آموزش و چند دهه فعالیت مستمر در این حوزه تخصصی، ایشان را به یک برند ملی معتبر در مدیریت آموزش سازمانی تبدیل نموده است.

دکتر سپهری را باید به حق، مرد عمل نامید. در کنار تدریس مداوم مفاهیم کاربردی استانداردهای منابع انسانی در دانشگاه‌‌ و همچنین برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای کاربردی، همواره دانش و تجربه خود را صرف ارایه مشاوره به سازمانها، انجام ممیزی‌ها و اجرای پروژه های نیازسنجی، تحلیل شغل، بهره وری و اثربخشی آموزش و یادگیری نموده است.

از موضوعاتی که همواره مورد توجه و تمرکز ایشان بوده، استانداردهای آموزش و به ویژه استاندارد ۱۰۰۱۵ می‌باشد و اخیرا با انتشار نسخه ۲۰۱۹ این استاندارد، کتابی با عنوان ” کتاب استاندارد بین المللی ISO 10015:2019 مدیریت کیفیت خطوط راهنمای برای مدیریت شایستگی و توسعه افراد” ترجمه نموده اند.

پیش تر در مقاله ای به معرفی این ویرایش از استاندارد ۱۰۰۱۵ پرداخته بودیم. ویرایش جدید ایزو ۱۰۰۱۵ که در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شده، خطوط راهنمایی را برای ایجاد، پیاده سازی، نگهداری و بهبود سیستم هایی برای “مدیریت شایستگی” و “توسعه کارکنان” به منظور تاثیرگذاری مثبت بر بروندادهای مرتبط با انطباق محصولات، خدمات، نیازها و انتظارات طرف های ذینفع مرتبط با سازمان، ارائه می دهد.

آرزومندیم تلاشهای شایسته و ارزشمند اساتید گرامی، به اعتلا و ترقی کشور عزیزمان بیانجامد.

علاقمندان به تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی های مربوطه می‌توانند از طریق شماره تماس زیر با مرکز پخش کتاب تماس حاصل فرمایند :

۰۲۱-۷۷۹۴۵۰۳۱

Rate this post

۳ Replies to “معرفی کتاب استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ ترجمه دکتر سعید سپهری”

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث
    ایجاد انگیزه براتون بشه

  2. کاش دکتر فکری برای خرید آنلاین میکردند. هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *