مدیریت زمان

مدیریت زمان

 افزایش کیفیت زندگی یکی از اهداف اساسی انسانهاست. همه ی ما سخت در کار و تلاش هستیم تا از رفاه، آسایش و عزت نفس بیشتری برخوردار شویم. اما برای همه ی ما پیش آمده است که زمانهایی هر چه تلاش می کنیم نمی توانیم به نتیجه ی مطلوبمان برسیم و این باعث می شود نه تنها به زندگی مطلوب تری دست پیدا نکنیم بلکه با هدر دادن انرژی و زمانمان استرس و نارضایتی بیشتری نیز داشته باشیم با نا تمام ماندن کارها از جانب مدیرانمان سرزنش شویم نتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم و اعتماد همکاران و خانواده مان نسبت به ما از بین برود، سرخورده شویم و اعتماد به نفسمان کاهش پیدا کند، یکی از راهکارهای موثر برای اینکه بتوانیم کارهایمان را با کیفیت مطلوب در کمترین زمان انجام دهیم و حتی ارتباطات اجتماعی و خانوادگی مفیدتری داشته باشیم مدیریت موثر زمان است. باید بدانید با فراگیری راهکارهای مدیریت زمان مهارتهای دیگری نیز کسب می کنیم در این راه مهارتهای شناسایی اهداف برنامه ریزی و اولویت بندی و … را خواهیم آموخت.

کارمندی که از شرایط زندگی و کارش راضی و خوشحال است، اخلاقیات کاری و عزم و اراده ی قوی تری برای انجام امور محوله اش خواهد داشت با در دست داشتن کنترل زمان می تواند افکار و فعالیتهایش را سامان بخشد و در آنها خلاقیت بیشتری بکار برد به ارتقا در عملکرد شخصی و کاری اش سرعت بخشد و با کاهش فشارهای روزانه از سلامت روانی بیشتری برخوردار باشد همه ی اینها نهایتا باعث پیشبرد اهداف تیمی و سازمانی نیز میشود.

مشاهده  بخش اول : مقدمه

سرفصل دوره مجازی مدیریت زمان

  • مقدمه
  • مدیریت زمان چیست
  • خود آگاهی و شناخت اهداف
  • خود آگاهی و شخصیت زمانی
  • سارقان زمان
  • برنامه ریزی روزانه، هفتگی و مهارت اولویت بندی کارها
  • تفویض اختیار و راهکارها
  • مدیریت زمان و مدیریت انرژی
  • مدیریت زمان و مدیریت استرس
  • راهکارهای کاربردی

 

مدت : ۴۵ دقیقه

معادل : ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

۴.۹/۵ - (۳۳ امتیاز)