خانه » خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی
اغلب ابزارهایی که در سهولت بخشیدن به کارهایمان کمک میکنند، نیاز به آموزش، راهنمایی و بروزرسانی مداوم دارند. لذا شرکتهای تولیدکننده محصولات نرم افزاری برای استمرار بهرهبرداری بهینه مشتریان خود اقدام به ارایه سرویسهایی با عنوان خدمات پشتیبانی مینمایند.
در ارایه محصولات ایده، مشتریان پس از خرید اولیه ابتدا از دوره پشتیبانی رایگان بهرهمند میشوند و بعد از آن در صورت تمایل با عقد قرارداد فیمابین طبق مصوبههای اعلامی نظام صنفی رایانهای کشور میتوانند از خدمات استفاده نمایند.
از جمله خدماتی که مشتریان در مدت زمان داشتن اعتبار پشتیبانی می توانند از آن ها استفاده نمایند می توان به پاسخ سوالات از طریق تلفن، انجام خدمات ریموت از طریق اینترنت، انجام خدمات حضوری، بروزرسانی نسخ جدید نرم افزار، رفع باگهای احتمالی و … اشاره نمود.

لیست خدمات پشتیبانی ایده
- دسترسی به پرتال مشتریان و منابع آموزشی
- پاسخ گویی و ارایه راهنمایی پیرامون مباحث آموزش، کاربری نرم افزار و راهبری سیستمها
- رفع خطاهای سیستمی احتمالی مربوط به اشکال در کد نویسی
- رفع اشکال کاربران و ارایه راهنمای کاربری
- ارایه نسخ جدید و بروز شده نرم افزارهای موضوع قرارداد
- بررسی و اصلاح اشکالات اطلاعات سازمان مشتری در پایگاه داده
- اعمال تنظیمات جهت برقراری ارتباط با زیرساخت هایی نظیر میل سرور و اکتیو دایرکتوری
- اجابت درخواست تغییرات بر روی تنظیمات سرور و ویندوز (مرتبط با نرم افزار)
- رسیدگی به موارد و اشکلات امنیتی گزارش شده
- تهیه برنامه پشتیبان گیری از پایگاه داده و آموزش نحوه نگهداری به مدیر سیستم
- تشریح مکانیزم های امنیتی نرم افزار و راهنمایی برای فعال سازی بهینه آنها
- طراحی فرم ها و گواهینامه های آموزشی *
- ساخت گزارش های اختصاصی *
- برقراری ارتباط با سامانه های سازمان و اعمال تغییرات احتمالی در بستر این ارتباطات *
- پیاده سازی وب سرویس های ارتباطی سازمان نظیر ارسال پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و اتوماسیون داخلی*
- اجابت درخواست جابجایی نرم افزار بر روی سرورها *
- خدمات بازآموزی و ارایه آموزشهای تکمیلی *
- مشاوره تخصصی برای ارتقای کارایی نرم افزارها و بهبود فرایندها *
موارد دارای ستاره * در چارچوب تعهدات توافق شده، ممکن است مشمول هزینه باشند که پس از اعلام کتبی نیاز از سوی مشتری توسط ایده بررسی، امکانسنجی و اعلام هزینه میگردد و طبق توافقات، در اسرع وقت انجام و تحویل می گردد.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

رفع اشکال و رسیدگی به موارد مطرح شده به صورت آنلاین از طریق دسترسی از راه دور به سرور
ارایه خدمات به صورت حضوری (با توجه به توافقات قرارداد)
تعلیم و تربیت نیروهای معرفی شده سازمان جهت انتقال دانش و آماده نمودن این افراد جهت پاسخگویی به مشکلات مطرح شده از سوی سایر کارشناسان سازمان مشتری (با توجه به تعهدات قرارداد)
اعزام نیروی مستقر در محل سازمان به صورت پاره وقت (با توجه به تعهدات قرارداد و قابل ارایه در شهر تهران)

نظرات مشتریان ایده





























