در گفتوگویی با آقای مهدی مرادی، مسئول اجرای دورههای آموزشی و ادمین سامانه آموزش در شرکت امداد خودرو ایران، به تجربه موفق این شرکت در بهکارگیری نرمافزارهای آموزشی ایده پرداختیم.
شرکت امداد خودرو ایران، زیرمجموعه گروه صنعتی ایرانخودرو، با هدف ارائه خدمات امدادی و پس از فروش، در راستای ارتقاء بهرهوری آموزشی و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد سازمان، تصمیم به استفاده از یک سامانه جامع آموزشی گرفت. پیش از این، فرایندهای آموزشی به صورت سنتی و مبتنی بر اکسل و فرمهای دستی انجام میشد که منجر به خطاهای زیاد و دشواری در گزارشگیری و نیازسنجی میشد.
از سال ۱۳۹۸، با انتخاب نرم افزار ایده، تحولی اساسی در مدیریت آموزش این مجموعه ایجاد شد. از مهمترین دستاوردها میتوان به یکپارچگی اطلاعات، کاهش خطا در گزارشگیری، امنیت دادهها و افزایش بهرهوری اشاره کرد.
آقای مرادی همچنین از خدمات پشتیبانی مؤثر و سریع تیم ایده تقدیر کردند و این همکاری را یکی از دلایل موفقیت در اجرای سامانه آموزش دانستند.



