رفتار سازمانی

مدیریت رفتار سازمانی چیست ؟

رفتار سازمانی عبارت است از مطالعه منظم عملیات، اقدامات، کارها و نگرش های افرادی که سازمان را تشکیل میدهند . که هدف آن فراگیری مدیریت رفتار سازمان و چالشهای محیط کار در جهت : ارتقای سطح رفتاری مدیران و سرپرستان در تعامل با پرسنل ، افزایش سطح بهره وری و انگیزش کارکنان ، بهبود و توسعه مهارتهای انسانی ، پیش بینی و کنترل رفتار سازمانی و در نهایت به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان ها است.

ایده در جهت همکاری برای بالا بردن سطح رفتاری کارمندان و بهبود کارایی سازمانها اقدام به ارائه دوره مدیریت رفتار سازمان نموده است.

 

مشاهده  بخش اول : مقدمه

 

محتوای این دوره آموزشی :

  • پیش درآمدی بر رفتارسازمانی
  • رفتار سازمانی درسطح جهانی
  • مبانی رفتار فردی
  • مفاهیم اصلی انگیزش
  • تصمیم گیری فردی
  • مبانی رفتارگروه
  • مبانی رفتار تیم
  • رهبری
  • ارتباطات
  • تعارض
  • مذاکره
  • ساختارسازمانی
  • ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش

 

مدت زمان دوره : یک ساعت

معادل : ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)