مدیریت رفتار سازمانی چیست ؟
رفتار سازمانی عبارت است از مطالعه منظم عملیات، اقدامات، کارها و نگرش های افرادی که سازمان را تشکیل میدهند . که هدف آن فراگیری مدیریت رفتار سازمان و چالشهای محیط کار در جهت : ارتقای سطح رفتاری مدیران و سرپرستان در تعامل با پرسنل ، افزایش سطح بهره وری و انگیزش کارکنان ، بهبود و توسعه مهارتهای انسانی ، پیش بینی و کنترل رفتار سازمانی و در نهایت به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان ها است.
ایده در جهت همکاری برای بالا بردن سطح رفتاری کارمندان و بهبود کارایی سازمانها اقدام به ارائه دوره مدیریت رفتار سازمان نموده است.
مشاهده بخش اول : مقدمه
محتوای این دوره آموزشی :
- پیش درآمدی بر رفتارسازمانی
- رفتار سازمانی درسطح جهانی
- مبانی رفتار فردی
- مفاهیم اصلی انگیزش
- تصمیم گیری فردی
- مبانی رفتارگروه
- مبانی رفتار تیم
- رهبری
- ارتباطات
- تعارض
- مذاکره
- ساختارسازمانی
- ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش
مدت زمان دوره : یک ساعت
معادل : ۸ ساعت دوره حضوری
آزمون : دارد
برگزار کننده : شرکت ایده
جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.
تماس با ما