تیپ شناسی

تیپ شناسی مشتریان و نحوه ارتباط با آنها

امروزه شاهد تغییر و تحولات بسیاری در زمینه ارتباطات بوده ایم و ناچاریم در کنار استفاده از تکنولوژی و دانش های برتر و از علومی نظیر ارتباطات و بازاریابی، برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان در جلب رضایت بیش از پیش مراجعین و مشتریان بهره بیشتری ببریم .

اگر هر قدر دانش ارتباطی را در خودمان افزایش دهیم ، اما نتوانیم آن را به مهارت تبدیل کنیم و نتوانیم آن را با ارتباطات شایسته در مدیریت کردن مشتریان به کار گیریم، در عمل آن دانش هیچ ثمری نخواهد داشت .

همینطور که میدانیم با همه افراد نمی توان به یک گونه حرف زد یا ارتباط برقرار کرد ، این مهمترین گام مخاطب شناسی است ؛ یعنی شناخت ویژگیهای شخصیتی دیگران و رفتار کردن متناسب با آنها میتواند اولین گام شناخت شخصیت مشتریان و رسیدگی به نیازهای آنها باشد.

برای آگاهی بیشتر از مباحث مخاطب شناسی و تیپ شناسی در قالب یک دوره آموزشی به توضیح و تفصیل این موضوع پرداخته ایم :

 

مشاهده بخشی از دوره :

 

 

عناوین این دوره آموزشی :

  • تیپ شناسی وشخصیت شناسی
  • انواع مشتریان وراه های ارتباط با آنها
  • مهارتهای ارتباطی
  • رضایت مشتریان، انواع مشتریان شاکی و فنون ارتباط با آنها
  • خودشناسی با دانش اینیاگرام

محتوای این دوره به صورت موشن گرافیکی می باشد.

مدت زمان معادل : ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *