حضور ایده در نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان

حضور ایده در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

بزرگترین رویداد فناوری کشور تحت عنوان اولین نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان برق ، الکترونیک و فناوری اطلاعات دوازدهم لغایت شانزدهم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که به همت مرکز پژوهش های صنعت الکترونیک و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت نیرو ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ، مرکز پژوهش های صنعت الکترونیک و شهرداری تهران و با حضور ۳۰۰ شرکت برتر از بین حدود ۱۲۰۰ شرکت مرتبط با حوزه های برق ، الکترونیک و فناوری اطلاعات که گلچینی از بهترین شرکت های دانش بنیان و نمونه سطح علم و فناوری کشور می باشند برگزار خواهد شد.
تنوع شرکت کنندگان و ابعاد برگزاری این نمایشگاه را منحصر به فرد و به عنوان یک آیینه تمام نما از توانمندیهای کل شرکت های کشور تبدیل نموده است.
از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به مواردی نظیر بازارسازی و ارتقای حجم فروش شرکت های دانش بنیان ، افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در کل اقتصاد کشور ، کمک به توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور ، شبکه سازی و هم افزائی شرکتهای دانش بنیان و نمایش توانمندیهای واقعی کشور اشاره شده است.

محل استقرار ایده در نمایشگاه : سالن پردیس ، غرفه ۴۴ 

منبع خبر : سایت www.ieeiexpo.ir

۵/۵ - (۳ امتیاز)