رونمایی از نرم افزار ایده در دانشگاه علامه طباطبایی

رونمایی از نرم افزار مدیریت آموزش ایده در طرح مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبایی

در راستای اجرای طرح مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با حضور وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر غلامی، از نرم افزار مدیریت فرآیند آموزش ایده به عنوان ابزار مکانیزه و کاربردی طرح رونمایی گردید.
همچنین معاون آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر نعمت‌الهی با بیان این نکته که مهارت‌های شغلی خوبی در این طرح برای دانشجویان در نظر گرفته شده‌است، تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در دانشگاه‌های کشور اجرا می‌شود و به منظور تشویق دانشجویان برگزاری یک دوره به صورت رایگان برای هر دانشجو در نظر گرفته شده است. او افزود: علاوه بر دوره‌های تخصصی مورد نیاز هر رشته دوره‌های عمومی شامل مقاله‌نویسی و رزومه‌نویسی و مانند این‌ها که مورد نیاز همه دانشجویان است و مربوط به رشته خاصی نیست، نیز پیش‌بینی شده است. معاون آموزشی دانشگاه دربارۀ دوره‌های تخصصی، اظهار داشت: تلاشمان این است که در این دوره مخاطبان بیشتر شوند. یک‌سری پروپوزال‌هایی فراهم کرده‌ایم که در آن رشته‌های مختلف معرفی شده‌اند. شغل‌ها و مهارت‌های مرتبط برای هر رشته طی یک فرایند عملیاتی آماده شده است که این فرآیند به گروه‌های آموزشی ارسال شده است و مشاوران تحصیلی مشخص شده است.
معاون آموزشی دانشگاه با تاکید بر حساسیت دانشگاه در خصوص آینده شغلی فارغ‌التحصیلان خود، اضافه کرد: طی یک ماه گذشته طبق پاسخ به استعلام‌های استخدامی تعداد ۶۵۳ نفر در دستگاه‌های مختلف استخدام شده اند و این مسئله در حال پیگیری است و امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها شاهد افزایش جذب فارغ التحصیلانمان در بازار کار باشیم.

 

دانشگاه علامه طباطبایی علامه طباطباییعلامه طباطبایی

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)