خانه » سامانه فراگیر آموزش

سامانه فراگیر آموزش
جهت ایجاد بستری تعاملی بین کارکنان سازمان با آموزش با هدف دخیل بودن کارکنان در فرایندهای آموزش، احتیاج به ابزاری می باشد تا کارکنان بتوانند ضمن مشاهده شناسنامه آموزشی خود، فرم های ارزیابی سطوح نظرسنجی و اثربخشی را تکمل نموده، درمورد نیازهای آموزشی خود درخواست ارایه دهند، در فرایند های همکاری با آموزش شرکت کرده، محتویات و منابع آموزشی را در کتابخانه الکترونیکی سامانه مشاهده و بهره برداری کنند، سوابق آموزشی و پژوهشی خود را ثبت نمایند و مدیران بتوانند پرسنل زیر مجموعه خود را در مسیر آموزشی کنترل نمایند.

ویژگی ها و امکانات سامانه فراگیر آموزش
امکانات و قابلیت ها برای فراگیران
- امکان مشاهده پرونده سازمانی و آموزشی
- امکان ثبت و ویرایش و اصلاح مشخصات پروفایل فردی و سازمانی در صورت عدم وجود لینک با سیستم پرسنلی
- امکان مشاهده و گزارش گیری از شناسنامه آموزشی
- امکان تخصیص اولویت برای نیاز های آموزشی در قالب اعداد
- امکان مشاهده تقویم آموزشی و درخواست ثبت نام در کلاس های آموزشی
- امکان درخواست دوره یا دانش و مهارت های مورد نیاز به صورت سیستمی
- امکان مشاهده روند و نتیجه درخواست آموزشی (نیاز سنجی)
- امکان تکمیل فرم های ارزیابی واکنش(نظرسنجی) و رفتار (اثربخشی در محیط کار)
- امکان مشاهده اخبار و اطلاعیه ها
- امکان شرکت در نظر سنجی های عمومی و مشاهده نتایج
- امکان مشاهده و دریافت کتابخانه الکترونیکی و همچنین قابلیت امتیاز دهی به اسناد
- امکان بهره مندی از سوالات متداول
- امکان درج سوابق علمی و پژوهشیدکتر سپهری
- امکان شرکت در فراخوان های همکاری آموزش بدون نیاز به مراجعه حضوری و پرکردن فرم های کاغذی و ارایه مستندات
- امکان دریافت و ارسال پیام به همراه فایل به آموزش سازمان
- امکان ورود بی واسطه و مستقیم به نرم افزار یادگیری و آزمون الکترونیکی ایده در صورت موجود بودن
امکانات و قابلیت ها برای رابطین و سرپرستان
- امکان مشاهده پرونده سازمانی و آموزشی پرسنل زیر مجموعه
- امکان ویرایش و اصلاح مشخصات پروفایل فردی و سازمانی افراد زیر مجموعه
- امکان مشاهده و گزارش گیری از شناسنامه آموزشی افراد زیر مجموعه
- امکان اخذ گزارش های سفارشی برای رابطین و سرپرستان
- امکان مشاهده تقویم آموزشی و درخواست ثبت نام در کلاس های آموزشی برای خود و افراد زیر مجموعه
- امکان درخواست دوره یا دانش و مهارت های مورد نیاز بصورت سیستمی برای افراد زیر مجموعه
- امکان مشاهده روند و نتیجه درخواست آموزشی (نیاز سنجی)
- امکان تکمیل فرم های ارزیابی واکنش(نظرسنجی) و رفتار(اثربخشی در محیط کار) برای افراد زیر مجموعه
- امکان مشاهده اخبار و اطلاعیه ها
- امکان شرکت در نظر سنجی های عمومی و مشاهده نتایج
- امکان مشاهده و دریافت کتابخانه الکترونیکی و همچنین قابلیت امتیاز دهی به اسناد
- امکان بهره مندی از سوالات متداول
- امکان درج سوابق علمی و پژوهشی
- امکان تعیین رابط و سرپرست برای مدت معین از بین افراد تحت نظارت
- امکان تخصیص اولویت برای نیاز های آموزشی افراد زیر مجموعه و یا تغییر اولویت های هر فرد در قالب اعداددکتر اباصلت خراسانی
- امکان شرکت در فراخوان های همکاری آموزش بدون نیاز به مراجعه حضوری و پرکردن فرم های کاغذی و ارایه مستندات
- امکان دریافت و ارسال پیام به همراه فایل به آموزش سازمان
امکانات و قابلیت ها برای مدرسین
- امکان مشاهده سوابق تدریس
- امکان اخذ خروجی از سوابق تدریس
- امکان مشاهده دوره های پیشنهادی تدریس
- امکان مشاهده ساعت تدریس و ارزیابی انجام شده به صورت کلاس به کلاس و میانکین کلی ارزیابی
- امکان درج نمرات و حضور غیاب جلسات هر کلاس
- امکان تکمیل فرم های ارزیابی نظر مدرس از کلاس
- امکان شرکت در فراخوان های همکاری و دعوت از مدرسین
- امکان مشاهده منابع آموزشی در کتابخانه الکترونیکی
- امکان مشاهده اخبار و اطلاعیه های آموزش
- امکان بهره مندی از سوالات متداول
- امکان دریافت و ارسال پیام به همراه فایل به آموزش سازمان
- امکان مشاهده گزارش های اختصاصی برای مدرسین درصورت ساخت در نرم افزار مدیریت فرایند آموزش