حتی ریسکگریزترین شرکتها هم بدون اینکه متوجه شوند، یک قمار پرمخاطب را انجام میدهند.
By: Mitchelle Boyle
با توجه به سخنان حکیمانه پدر مدیریت کسب و کار، پیتر دراکر، “تنها مزیت رقابتی پایدار، توانایی سازمان برای یادگیری سریعتر از رقبا است. سازمان شما ممکن است به معنای واقعی کلمه، با عدم سرمایه گذاری در یک استراتژی یادگیری مستحکم، برای پول شما تلاش کند.
ما چهار ریسک اصلی عدم سرمایه گذاری در آموزش را که مشتریان ما دیگر مایل به انجام آن نیستند، خلاصه کرده ایم:
ریسک 1: کارمندان جدید از سیب های بد شما یاد می گیرند
آیا واقعاً یک سیب بد می تواند کل دسته را خراب کند؟ بدون یک استراتژی یادگیری مستحکم، کنترلی بر نحوه یادگیری کارکنان خود ندارید. اصلاح عادات بد سخت است و بدون ارائه پشتیبانی آموزشی مناسب برای کمک به کارکنان برای دستیابی به پتانسیل خود، در خطر یادگیری همه چیزهای اشتباه از همه افراد اشتباه قرار میگیرید.
ریسک 2: احتمال گردش مالی بیشتر
یک استراتژی یادگیری سازمانیافته، ناقص و بیدرخش اغلب دلیل اصلی تجدیدنظر کارکنان در تصمیم خود برای ماندن در شرکت است. کنارگذاشتن از حمایت ناکافی باعث می شود که کارکنان احساس رنجش و بی اعتمادی نسبت به نقش خود داشته باشند. زمان آن فرا رسیده است که متوجه شوید یک استراتژی یادگیری قوی اولین دلیلی است که استعدادهای برتر برای کار کردن و ماندن در کنار شما هستند.
ریسک 3: خدمات ضعیف به مشتری و آسیب به شهرت برند
شما فقط یک بار فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید و به همان اندازه که کلیشه ای است، یک برداشت اولیه منفی می تواند عواقب طولانی مدتی داشته باشد. قرار دادن کارمندان آموزش ندیده یا با تحصیلات پایین در مقابل مشتریان تجربه آنها و برند شرکت شما را خدشه دار می کند.
ریسک 4: کاهش زمان رمپ
بدون پشتیبانی موثر یادگیری، کارمندان از منحنی های یادگیری طولانی با کاهش زمان برای نرخ بهره وری رنج می برند. این باعث افزایش هزینه برای زمان بیکاری و افزایش خطرات مرتبط با یادگیری آزمون و خطا می شود.
منبع : learnkit