مشتری مداری

مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

هرکسب و کاری تنها یک رئیس دارد و آن هم مشتری است. اوست که می تواند هریک از اعضای شرکت را، از رئیس هیئت مدیره گرفته تا بقیه، از کار بر کنار کند. کافی است پولش را جای دیگری خرج کند.                  «سم والتون»

 

تمام چیزی که نسل دوم بازاریابی به آن باور دارد، این است که مشتری در راس امور است و همه چیز بر مدار او می گردد. یک تفکر مشتری مدار مشتری را شریک کسب و کار می داند و در این نگاه خدمات مشتری تنها نام یک بخش سازمانی نیست، بلکه وظیفه تک تک افراد سازمان شمرده می شود. در نهایت براساس این تفکر، داشتن مشتریان راضی، از هر استراتژی دیگری بهتر است.

در دوره آموزشی جدید ایده پس از ارائه تعاریف کامل و بررسی مشتری از دیدگاه های گوناگون و معرفی عوامل مختلف، به تشریح مشتری مداری و مقدمات و الزامات آن می پردازیم و مباحثی پیرامون خدمت رسانی، وفادارسازی، بازگردانی مشتریان ناراضی، ارزش عمر و مدل های گوناگون ایجاد رضایت را در کنار بسیاری از نکات دیگر مطرح می کنیم.

مشاهده بخشی از دوره :

 
 

عناوین دوره آموزشی مشتری مداری :

  • کلیات مشتری مداری
  • مشتری شناسی و پارامترهای مهم در شناسایی مشتریان
  • انواع مشتریان
  • مشتری یابی
  • خدمت به مشتری
  • مدل ها و تکنیک های تعامل با مشتری
  • رضایت مشتری
  • وفاداری مشتری
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • مدیریت شکایات مشتریان (CCM)

محتوای این دوره به صورت موشن گرافیکی می باشد.

مدت زمان دوره : معادل ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *