جلسات آنلاین قرار

معرفی جلسات آنلاین قرار

در سال‌های اخیر سرویس‌های خاص منظوره در سازمان‌ها جای خود را به سرویس‌های یکپارچه ارتباط تصویری دادند. سرویس‌های یکپارجه محدودیت‌های محصولات نصب قبل خود را در تعداد نفرات و نوع ارتباطات آنلاین نداشته و سادگی رابط کاربری و عدم وابستگی به تجهیزات سخت‌افزاری از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌هاست. بدین ترتیب سازمان‌ها می‌توانند تماس‌های تصویری دو نفره، جلسات کاری، دوره‌های آموزشی آنلاین، گردهمایی‌های داخل سازمانی و وبینارهای بازاریابی چند هزار نفره خود را بر پایه یک بستر ارتباطی واحد برگزار کرده و سربار نگهداری و آموزش چند راهکار مختلف را به حداقل برسانند.

شرکت ایده به منظور ارایه تنوع انتخاب به مشتریان و همچنین حمایت از راهکارهای کارامد بومی، یکپارچگی با سرویس جلسات آنلاین «قرار» را نیز به ابزارهای تحت پوشش، جهت برگزاری کلاسهای آنلاین اضافه نموده است و با افتخار می توانیم به معرفی «قرار» از زبان تیم محترم و متخصص تولید این محصول بپردازیم :

راهکارهای ارتباط تصویری قرار پس از میزبانی از ۳ میلیون کاربر و ارائه بیش از ۳۰۰ بروزرسانی بر روی هسته ارتباطی خود در دو سال اخیر، برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه سرویس یکپارچه ارتباط تصویری سازمانی خود کرده که شامل امکاناتی همچون ضبط ابری اتوماتیک، تقویم، داشبورد حرفه‌ای تحلیل و بررسی آمارهای جلسات، اختصاصی‌سازی صفحات پنل و طراحی‌ها متناسب با هویت بصری سازمان، پروفایلینگ کامل افراد و امکانات پیشرفته مدیریت کاربران، قابلیت یکپارچه‌سازی با دیگر ابزارهای سازمانی از جمله اکتیو دایرکتوری و گوگل کلندر است.راهکار سازمانی قرار با بهره‌گیری از رابط کاربری ساده و نرم تلاش کرده است محصولی متناسب با بروزترین استانداردهای طراحی رابط کاربری دنیا عرضه کند. طبق اعلام تیم تولیدکننده، این رابط کاربری تعاملی در کنار هسته‌ای قدرتمند با امکان پشتیبانی از ۳۵ تصویر فعال و ۵۰۰۰ شرکت‌کننده همزمان ارائه می‌شود تا نزدیک‌ترین تجربه به جلسات واقعی را برای سازمان‌ها بسازد.قرار با بهره‌گیری از دانش خبره‌ترین متخصصان امنیت، به صورت مستمر مورد آزمون‌های دوره‌ای امنیتی قرار گرفته تا بتواند دغدغه‌های امنیتی سازمان‌ها را پوشش دهد. در حال حاضر سرویس‌ سازمانی قرار به دو صورت ابری و در اختیار (On-premise) ارائه می‌شود. خبر خوب این که از امروز شما می‌توانید در هر دو حالت از راهکار سازمانی قرار به صورت یکپارچه با راهکارهای آموزش و یادگیری ایده استفاده کنید.”

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید:

تماس با ما 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *