فواید و مزایای اپلیکیشن موبایل

فواید و مزایای اپلیکیشن آموزش

 در سالهای اخیر اسمارت فونها نقش بسیار مهمی را در زندگی افراد ایفا کرده اند امروزه کمتر کسی است که از موبایل های هوشمند استفاده نکند و باید اعتراف کنیم موبایل جزو جدا نشدنی زندگیمان شده است. هر روزه درصد بالایی از داد و ستدها و فعالیت ها به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌ها انجام می شوند. اما چرا اکثریت افراد به اپلیکیشن ها علاقمند هستند و شمار زیادی از کارها به این سمت سوق پیدا کرده است و مهم تر از همه با توجه به علاقه ی افراد به این موضوع رسالت ما در استفاده از این ابزار برای پیشبرد اهداف آموزشی مان چیست.

    • محدودیت زمان و مکان را بی معنی کرده است!

      مطمئنا همه ی ما ترجیح می دهیم به جای رفتن به کلاس های آموزشی که حتما در زمان معین و مکان خاصی برگزار می شود فارق از هدر دادن زمان رفت و آمد و بدون صرف انرژی با زدن چند دکمه در اپلیکیشن مطالب مورد نیازمان را مطالعه کنیم . حذف محدودیت های مکان و زمان مهمترین دستاورد اپلیکیشن هاست به این صورت افراد در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی می توانند به فراگیری بپردازند.

  • مطلع شدن به موقع از اخبار و اطلاعات

    نیاز است بعضی اخبار و اطلاعیه ها در اولین فرصت به فراگیران اطلاع رسانی گردد و اپلیکیشن موبایل در دسترس ترین گزینه برای اینگونه اطلاع رسانی هاست.

  • احترام به همه شخصیتها !

    بباید بدانید که توانایی و شخصیت افراد برای آموزش دیدن متفاوت است برای همین بعضی از افراد در طول شب از سطح یادگیری بهتری برخوردار هستند بعضی ها ترجیح می دهند از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنند شاید افرادی را دیده باشید که در متروها یا اتاق انتظار کتابی در دست دارند و در حال مطالعه هستند اپلیکیشن ها به افراد این امکان را می دهند که هر زمانی احساس بهتری برای یادگیری دارند از آن بهرمند شوند.

  • کاربری آسان اپلیکیشن

    شاید این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد مزایای اپلیکیشن را نرم افزارهای تحت وب نیز تاحدودی برای ما فراهم می کند اما اگر خدمات آنلاین صرفا از طریق وب ارائه شوند باز هم محدودیت‌هایی نظیر عدم دسترسی همیشگی به مرورگر مناسب و اینترنت پرسرعت، وجود یک اپلیکیشن را ضروری می‌کنند. هر چند که از طریق گوشی موبایل به مرورگر و وب نیز دسترسی خواهیم داشت ولی اپلیکیشن‌ها در موبایل رابط کاربری بسیار آسان‌تری دارند و این امکان را به فراگیر می دهند با یکبار دانلود مطالب آموزشی دیگر نیاز به اینترنت پر سرعت و دانلود مجدد مطالب نداشته باشند.

تا اینجا از مزایای ابزار اپلیکیشن برای فراگیران آموزش گفتیم هر چند همین جذب فراگیران و ترغیبشان به آموزش یکی از بزرگترین مزایا برای کسانی است که خدمات آموزشی ارایه می کنند اما اپلیکیشن ها برای خدمات دهنگان بسیار مفید تر و ارزشمندتر از اینها ست.

  • ارتباط بیشتر با فراگیران

    وجود یک اپلیکیشن در موبایل فراگیران به مانند این است که شما همیشه همراه آنها هستید اپلیکیشن ها امکان ارتباط بیشتر را با فراگیران ایجاد می کند.

  • کاهش هزینه ها

    شاید صحبت در این مورد که اپلیکیشن ها باعث صرفه جویی در هزینه هایمان می شود کمی کلیشه ای به نظر برسد اما حقیقت محظ است! بهتر است برای مجاب کردن دیگران و حتی خودتان قلم و کاغذ در دست بگیرید و هزینه های محل آموزش، حق الزهمه ی دست اندرکاران برگزاری دوره ها، هزینه های متفرقه مانند پذیرایی وسایل جانبی مثل جزوات و کاغذ و حتی ایاب ذهاب فراگیران را حذف کنید ! حذف این هزینه ها دستاوردی بسیار ارزنده برای شماست. یک اپلیکیشن آموزش به شما کمک می کند بودجه ی آموزشیتان را صرف بهبود محتوی و برگزاری کلاس های آموزشی بیشتر کنید.

    آموزش برای همه!

    یکی از معضلات همیشگی آموزش محدودیت های جغرافیایی است کما اینکه شاید به دلیل همین محدودیت ها خیلی از افراد در مناطق دور افتاده از کسب دانش و مهارت های لازم بی بهره مانده اند اما اپلیکیشن آموزش این تبعیض ها را از بین برده است در بسیاری از سازمانها وجود اپلیکیشن آموزش باعث شده است، کارکنانی که در مناطق دور افتاده و یا مدام در ماموریت هستند برای کسب آموزش از دیگر افراد عقب نمانند.

    اپلیکیشن ها فواید و مزایای بیشماری دارند که نمی توان در چند خط به همه ی آنها پرداخت برای درک بهتر این موضوع می توانید نمونه ای از آن را استفاده کنید تا به صورت شهودی به فواید آن دست یابید.

۴.۷/۵ - (۳۱ امتیاز)