معرفی ماژول پیام خودکار ایده

معرفی ماژول پیام خودکار ایده

نقل قول معروفی هست که گفته می شود ’communication is key’

برقراری ارتباط بخش عمده ای از زندگی روزانه ماست. در گفتار کلامی، مکاتبات نوشتاری یا حتی از طریق زبان بدن اهمیت ارتباطات در مراودات روزمره غیرقابل انکار است. به ویژه در دنیای امروز که از آن به  عنوان عصر ارتباطات هم یاد می شود. در حوزه مدیریت سرمایه های انسانی سازمانها ارتباطات علاوه بر اهمیت این موضوع، حائز ظرافت های خاص خود نیز هست. مسئولان این حوزه از جمله مدیران و کارشناسان آموزش برای ایجاد ارتباط کارآمد و اثربخش با کارکنان و سایر ذینفعان باید مجهز به ابزارهای متنوع، در دسترس و موثر باشند تا قادر به عملیاتی نمودن اهداف خود باشند. این ابزارها باید مسیرهای مختلفی در اختیار بهره بردار خود قرار دهند که به فراخور موضوعات، موفق به انتقال پیام به صورت هدفمند باشیم و از طرفی با انتخاب درست مخاطب و تعیین زمان مناسب اطلاع رسانی، از بمباران اطلاعاتی افراد پرهیز کنیم که منجر به اسپم شدن پیام ها نشود.

در محصولات ایده راه های ارتباطی متعددی برای انتقال پیام پیش بینی شده است، ارسال پیام از طریق پیامک، پست الکترونیکی، شبکه های اجتماعی، کارتابل داخلی سامانه ها، ارتباط با اتوماسیون و سایر سیستمهای داخلی سازمان به کارکنان، مدیران، سرپرستان، مدرسان و … از جمله این روش ها هستند. این روشها در سرتاسر محصولات به صورت یکپارچه پیاده سازی شده اند تا با کمترین زحمت در دسترس کاربر قرار گیرند.

با وجود این ابزارها نیز می توان یک قدم گام را فراتر گذاشت و به مکانیزم بهتری نیز رسید. چرا که هر چند که ابزارهای متعدد و کارامدی پیش بینی شده ولی چون باید اقدامات از طریق کاربر مدیر سیستم پیگیری شود وجود این عامل انسانی محدودیتهایی را به همراه خواهد داشت. جدا از احتمال خطای انسانی، تعدد نفرات سازمان و مخاطبان پیام ها به علاوه تنوع و گستردگی موضوعات اطلاع رسانی اجرای اطلاع رسانی ها از طریق کاربر نرم افزار را با چالشهایی روبرو می نماید.

ماژول ارسال پیام خودکار نرم افزار مدیریت فرایند آموزش ایده به منظور ایجاد قابلیت ارسال پیام بر اساس دو نوع “پیام خودکار مبتنی بر اقدام کاربر” و “پیام خودکار مبتنی بر زمان” طراحی و پیاده سازی شده است. از این رو بهره برداران محترم می توانند با استفاده از رویدادهای موجود و یا زمان ارسال پیام، بر اساس نوع پیام مورد نظر، نسبت به تنظیم قوانین ارسال پیام خودکار در ماژول مذکور اقدام و متعاقبا از آن استفاده نمایند.

به عنوان مثال به محض لغو یا تغییر شرایط کلاس به فراگیران و مدرسان پیام ارسال شود یا ثبت نمره، ثبت نام فراگیر یا فعال سازی فرمهای نظرسنجی کلاس به افراد اطلاع رسانی گردد. یا جهت افزایش امنیت اقدامات حساس نظیر ورود به سیستم یا تغییر کلمه عبور و … را به اطلاع کاربر رساند. به علاوه با توجه به زمان برگزاری دوره های آموزشی به کارشناسان مربوطه پیام ارسال نمود.

همه این موارد به همراه قابلیتهای متعدد دیگر که توسط مدیر سیستم قابل انتخاب، پیکربندی و بهره برداری است در قالب یک ماژول در نرم افزار مدیریت آموزش پیاده سازی شده و تمام زیرسیستم‌های دیگر را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

برای اطلاع از جزییات کاربری و راهبری این ماژول می توانید فیلم آشنایی با این ابزار را ملاحظه فرمایید :

 

 

همچنین برای تهیه این ماژول و فعال سازی آن در نسخه مستقر در سازمان خود از طریق شماره زیر با شرکت تماس حاصل نمایید :

۰۲۱-۴۹۱۱۲۰۰۰    داخلی ۴

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *