امروزه شاهد تغییر و تحولات بسیاری در زمینه ارتباطات بوده ایم و ناچاریم در کنار استفاده از تکنولوژی و دانش های برتر و از علومی نظیر ارتباطات و بازاریابی، برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان در جلب رضایت بیش از پیش مراجعین و مشتریان بهره بیشتری ببریم .
اگر هر قدر دانش ارتباطی را در خودمان افزایش دهیم ، اما نتوانیم آن را به مهارت تبدیل کنیم و نتوانیم آن را با ارتباطات شایسته در مدیریت کردن مشتریان به کار گیریم، در عمل آن دانش هیچ ثمری نخواهد داشت .
همینطور که میدانیم با همه افراد نمی توان به یک گونه حرف زد یا ارتباط برقرار کرد ، این مهمترین گام مخاطب شناسی است ؛ یعنی شناخت ویژگیهای شخصیتی دیگران و رفتار کردن متناسب با آنها میتواند اولین گام شناخت شخصیت مشتریان و رسیدگی به نیازهای آنها باشد.
برای آگاهی بیشتر از مباحث مخاطب شناسی و تیپ شناسی در قالب یک دوره آموزشی به توضیح و تفصیل این موضوع پرداخته ایم :
مشاهده بخشی از دوره :
عناوین این دوره آموزشی :
- تیپ شناسی وشخصیت شناسی
- انواع مشتریان وراه های ارتباط با آنها
- مهارتهای ارتباطی
- رضایت مشتریان، انواع مشتریان شاکی و فنون ارتباط با آنها
- خودشناسی با دانش اینیاگرام
محتوای این دوره به صورت موشن گرافیکی می باشد.
مدت زمان معادل : ۸ ساعت دوره حضوری
آزمون : دارد
برگزار کننده : شرکت ایده
جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.
بدون دیدگاه