تیپ شناسی مشتریان و نحوه ارتباط با آنها

تیپ شناسی

امروزه شاهد تغییر و تحولات بسیاری در زمینه ارتباطات بوده ایم و ناچاریم در کنار استفاده از تکنولوژی و دانش های برتر و از علومی نظیر ارتباطات و بازاریابی، برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان در جلب رضایت بیش از پیش مراجعین و مشتریان بهره بیشتری ببریم .

اگر هر قدر دانش ارتباطی را در خودمان افزایش دهیم ، اما نتوانیم آن را به مهارت تبدیل کنیم و نتوانیم آن را با ارتباطات شایسته در مدیریت کردن مشتریان به کار گیریم، در عمل آن دانش هیچ ثمری نخواهد داشت .

همینطور که میدانیم با همه افراد نمی توان به یک گونه حرف زد یا ارتباط برقرار کرد ، این مهمترین گام مخاطب شناسی است ؛ یعنی شناخت ویژگیهای شخصیتی دیگران و رفتار کردن متناسب با آنها میتواند اولین گام شناخت شخصیت مشتریان و رسیدگی به نیازهای آنها باشد.

برای آگاهی بیشتر از مباحث مخاطب شناسی و تیپ شناسی در قالب یک دوره آموزشی به توضیح و تفصیل این موضوع پرداخته ایم :

 

مشاهده بخشی از دوره :

 

 

عناوین این دوره آموزشی :

  • تیپ شناسی وشخصیت شناسی
  • انواع مشتریان وراه های ارتباط با آنها
  • مهارتهای ارتباطی
  • رضایت مشتریان، انواع مشتریان شاکی و فنون ارتباط با آنها
  • خودشناسی با دانش اینیاگرام

محتوای این دوره به صورت موشن گرافیکی می باشد.

مدت زمان معادل : ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید