نرم افزار Storyline

نرم افزار Storyline

نرم افزار Storyline یکی از ابزارهای شرکت آرتیکولیت برای تولید دوره‌های آنلاین و تعاملی یادگیری آنلاین است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به پاورپوینت است؛ ولی امکانات بیشتر و گزینه‌هایی برای انتشار محتوا در قالب HTML دارد؛ برای طراحی امتحانات، شبیه سازی ها، تعامل‌های  drag-and-drop، فیلمبرداری از صفحه نمایش و بسیاری دیگر از موضوعات یادگیری الکترونیکی قابل استفاده است. در جامعه ی آموزشی بسیار محبوب است زیرا ویژگی های پیشرفته مانند لایه ها را در خود دارد و برای کسانی که تولید محتوای آموزشی انجام می دهند بسیار مناسب است. در واقع این ابزار امکان برقراری تعامل میان مربیان و فراگیران را در سرتاسر دنیا فراهم کرده است. تا امروز بیش از ۱۱۲ میلیون فراگیر در ۱۶۱ کشور با کمک اپلیکیشن های استوری لاین، مهارت‌ها و آموزش‌های جدیدی را در طول دوره‌های آنلاین کسب نموده‌اند.

این پلتفرم یک ابزار کمکی در آموزش الکترونیکی است که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین تعاملی و جذاب، شبیه سازی ها، آزمون ها و سایر محتوای آموزشی ایجاد کنید. رابطی کاربر پسند و طیف وسیعی از قالب‌ها، کاراکترها و دارایی‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانند مطابق با نیازهای شما سفارشی شوند. با Storyline 360، می‌توانید محتوای آموزش الکترونیکی واکنش‌گرا ایجاد کنید که روی هر دستگاهی کار کند و به راحتی در قالب‌های مختلف از جمله HTML5، Flash و SCORM منتشر شود. این ابزار همچنین ویژگی‌هایی مانند ضبط صفحه، ویرایش ویدیو، و ساخت ارزیابی تعاملی را برای کمک به شما در ایجاد تجربیات یادگیری همه جانبه فراهم می‌کند.

Articulate Storyline 360 به شما امکان می دهد بدون زحمت دوره های تعاملی را ارائه دهید که به طور یکپارچه در هر دستگاهی اجرا می شود. هنگامی که دوره خود را ایجاد کردید، به سادگی روی انتشار کلیک کنید، و محتوای شما در همه پلتفرم ها قابل دسترسی خواهد بود و تجربه یادگیری جذاب و جذابی را تضمین می کند.

ویژگی های Articulate Storyline

  • این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از ویژگی هایی مانند حالت های شی، محرک ها و لایه ها تعاملات پیچیده ایجاد کنید.
  • کاملا قابل تنظیم است(از قالب های داخلی استفاده می کند یا قالب خود را ایجاد می کند.)
  • با ارائه پاورپوینت موجود آنها را به محتوای تعاملی تبدیل می کند.

  • دارای کتابخانه محتوا با دسترسی به تصاویر ارشیوی می باشد.
  • با انتشار محتوا از طریق وب در Flash یا HTML5 در دسترس قرارگرفته و در موبایل و تبلت نیز قابل مشاهده است.
  • ایجاد دمو شبیه سازی برنامه بدون نیاز به نرم افزار اضافی
  • استفاده آسان از طیف وسیعی از گزینه های نظرسنجی
  • پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ

همچنین آخرین اپدیت استوری لاین ۳۶۰ شامل ده ها ابزار و ویژگی جدید و قابل توجه از جمله موارد زیر است:

  • میلیون‌ها الگو، عکس، تصویر، کاراکتر، آیکون و ویدیو برای استفاده در دوره آموزشی که همه آنها از طریق Content Library قابل دسترسی هستند.
  • بهبود صدا و تصویر
  • بهبود انیمیشن، گرافیک و قالب بندی تصویر
  • ارتقاء پلیر (Player) مدرن مانند رنگ و زوم سفارشی
  • ایجاد امکاناتی برای برگزاری مسابقه، مانند گزینه‌های امتحان مجدد برای سؤالات نادرست، امتیاز دادن به سؤالات مشاهده شده توسط کاربر و ردیابی گسترده نتایج

 

همانطور که بالاتر ذکر شد، استوری لاین خروجی های متنوعی برای استفاده در نرم افزارهای LMS دارد و زیرساخت قدرتمند سامانه یادگیری الکترونیکی ایده نیز از آنها پشتیبانی می کند. کاربران این سامانه میتوانند به راحتی بسته های HTML یا فایلهای اسکورم تهیه شده را import نمایند و با ادغام این محتواها با ابزارهای متنوع و کارامدی که ایده در اختیار قرار می دهند، آموزش های غیر حضوری با کیفیتی را برگزار نمایند. انواع ساختارهای آموزشی، تعاملی، بازی سازی و gamification، آزمونها و … که در استوری لاین قابل تدوین است در ایده پشتیبانی می شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *